Thursday, October 13, 2016

Gevare Van Sosiale Netwerke , Besighede , Job Seekers , Kinders En Volwassenes Pasop !

Gevare van sosiale netwerke, Besighede, Job Seekers, Kinders en Volwassenes Pasop! Sosiale netwerke is oral. Dit is algemeen om ouers, kinders, kollegas vind en selfs die bejaardes op die netwerke regoor die sosiale media die wêreld op webwerwe soos Twitter, MySpace, Facebook. YouTube en LinkedIn. Met sosiale netwerke mense regoor die wêreld het toegang tot tools en opsies wat voorheen nie bestaan ​​het. Daar is egter net so baie nuwe geleenthede aan te sluit, want daar is te kry in potensiële gevaar. Sosiale netwerke is oop tot baie nuwe deure vir kuber-misdaad, en met al die mense op sosiale netwerke wat heeltemal nuwe tegnologie, is dit belangriker as ooit om seker te maak mense bewus van die risiko's. Kinders Kinders onder die ouderdom van 13 moet nie gebruik word om die internet sonder een of ander vorm van ouerlike toesig. Die meeste sosiale netwerk webwerwe het 'n minimum ouderdom sodat jong kinders nie profiele kan maak. Dit is egter maklik om hierdie stelsels te flous. Maak seker dat hulle nie aangaan te veel persoonlike inligting, soos hul huisadres of wat die skool hulle gaan na. Net soos dit is eenvoudig vir 'n jong kind om vals hul ouderdom aanlyn, is dit maklik om 'n potensiële roofdier om vals n profiel wat beweer dat hy dieselfde belange as het, en wees so oud soos jou kind. Phishing / Fraude Daar is 'n aantal van scammers op sosiale netwerke wat dalk probeer om te steel of jou persoonlike inligting gebruik; Inligting wat gebruik kan word vir 'n moontlike misdaad soos identiteit diefstal of bedrog. Daar is ook webwerwe wat gestel word om te verskyn om te lyk soos jou gunsteling sosiale netwerke om jou wagwoord te steel. Sodra iemand jou wagwoord het kan hulle dit gebruik om jou profiel te vernietig of stuur spam boodskappe en virusse, wat onherstelbare skade kan doen om jou aanlyn reputasie. Maak altyd seker dat jy op die regte plek wanneer jy jou geloofwaardigheid te betree. Jy kan dit doen deur te dubbel nagaan van die adres bar en maak seker jy is in die regte plek voor jy inteken. Nooit sal aanteken webwerwe wat jy hulle vra jou wagwoord te stuur. As jy 'n boodskap ontvang of e-pos versoek jou stuur hulle jou wagwoord nie antwoord en stuur die boodskap aan die netwerke ondersteuning of privaatheid departement. Privaatheid Een rede dat baie mense is versigtig vir die oplaai van hul foto's of video's na 'n sosiale netwerk-webwerf soos Facebook is omdat hulle bekommerd is oor die behoud van die kopiereg op hul werk is. Daar is 'n groot grys gebied oor wie sou die eienaar van die materiaal wat ons oplaai. Iemand wat bekommerd mag oor hierdie dalk 'n professionele fotograaf of 'n musikant wat dit oorweeg om hul werk te deel. Oplaai foto of musiek is 'n goeie manier om 'n baie potensiaal vriende om dit te ontvang nie, maar wat jy dalk wil om te dink oor die vraag of die netwerk kan uiteindelik die besit van hierdie materiaal. Nog 'n twis met Facebook is dat dit kan deel van jou persoonlike inligting met derde party maatskappye. Dit is die rede waarom jy getoon dat 'n privaatheid verklaring wanneer jy 'n aansoek te installeer. Die verskaffers van hierdie aansoeke is 'n derde party maatskappye en webwerwe wat kan in staat wees om toegang te verkry tot jou persoonlike inligting soos jou adres of telefoonnommer. Employment Een ding wat ons dikwels vergeet terwyl hulle pret op sosiale netwerke is dat byna niemand kan sien wat ons doen. Terwyl ons kodering foto's van wat ons gedoen het op die naweke of die gebruik van sosiale netwerke op die maatskappy tyd wat dit kan maklik om te vergeet dat iemand by die werk kan dit sien en die resultaat kan kos jou jou werk wees. Besighede - besighede het 'n nuwe plek te bemark en te merk hulself in die sosiale media webwerwe gevind. Na 'n medium beskikbaar om met kliënte in 'n nie formele manier skep lojaliteit en bewustheid, maar kon 'n maatskappy kwesbaar vir hackers en hecklers voel die druk op jou nuwe gevind sukses te verlaat. 'N Sosiale webwerf verskaf inligting oor hoe jou maatskappy is besig met en bied 'n platform om moedswillig negatiewe kommentaar wat kan seermaak die reputasie van jou besigheid te genereer. Hierdie aanvalle kan beheer word met reputasie bestuur en sosiale media bemarking strategieë. Sosiale netwerke kan gebruik word om vriende te maak, vind romanse of selfs om jouself of jou besigheid te bemark. Die belangrikste ding is om te onthou dat hierdie plekke ook kan misbruik word en ons moet sorg vir ons privaatheid en reputasie. Dink twee keer oor die manier waarop jy sosiale netwerke te gebruik. Wees deeglik bewus van die gevare van sosiale netwerke. Onthou altyd wat moontlik is aanlyn. Soos met die meeste dinge in die lewe is daar geleenthede en daar is risiko's; egter elimineer onnodige risiko. Daar is nooit 'n behoefte aan private vertroulike inligting aanlyn te deel. Gebruik sosiale netwerke te deel en idees te bevorder. Wees 'n gewer maar moenie moed wat jy nie sou wil net iemand sien in die openbaar net deur te kyk oor jou skouer of sien in jou huis of slaapkamer. Deesdae byna almal behoort aan 'n sosiale netwerk, waar hulle oral uit een te spandeer om 'n hele paar uur aanlyn per dag, stuur foto's, klets, tweeting, plaas hul plekke op Facebook en enige ander getal vensters in persoonlike daaglikse lewens. Terwyl sosiale netwerk 'n stapelvoedsel van sosiale interaksie geword het, daarin lê 'n groot deel van die potensiële gevare. Sosiale netwerke is gemaak sodat selfs diegene wat die minste tegnologie vaardig kan geniet aanlyn sosialisering, praat met vriende en dinge aandeel aan die gang in hul lewens. Die meeste mense doen dit nie dink, of miskien selfs besef dat alles wat hulle openbaar om hul persoonlike netwerk van vriende, familie, mede-werkers en kennisse, is ook baie maklik aan die lig gebring aan diegene wat dieselfde inligting kan gebruik om identiteit te steel, pleeg bedrog, steel inligting, en baie van die ander lewe beskadig misdade. Een van die ergste dinge oor die misdade gepleeg deur middel van sosiale netwerk-webwerwe, is dat net oor iemand in gevaar is, maak nie saak wie hulle is. Enigeen van 'n finansiële hoof van 'n groot krediet-unie om 'n 14-jarige meisie, of 'n nuwe gegradueerde van 'n afgetrede senior burger, is 'n potensiaal vir diegene wat jag uit en prooi op niksvermoedende sosiale netwerk gebruikers. Kinders veral, moet een of ander vorm van toesig het oor hul sosiale netwerk aktiwiteite. Die openheid en gemak waarmee kontak aanlyn gedoen word binne 'n sosiale netwerk maak hulle selfs meer kwesbaar, en nog makliker om ons te kontak deur kind roofdiere. Die bejaardes, asook, word dikwels geteiken deur hackers, sosiale ingenieurswese misdadigers en ander con kunstenaars. Diegene wat afgetree moet waak die misdadigers wat mense vir persoonlike inligting, wagwoorde teiken, slaag kodes en ander sensitiewe inligting, is uiters bekwame op wat hulle doen. Hulle kan redelike mense con in opgee inligting, en steel waardevolle geheime, al sonder die slagoffer selfs bewus te wees 'n misdaad gepleeg is nie. Hier is 'n paar meer spesifieke maniere waarop sosiale netwerk gevare beïnvloed verskillende groepe mense, hoe hulle geraak word, en wat om te doen nie. besighede Besighede word dikwels geteiken deur sosiale ingenieurs, en mense wat werknemers van die maatskappy te nader in 'n poging om private inligting maatskappy verkry, met die doel om bedrog, diefstal, identiteit of inligting diefstal, en ander misdade. Die rede sosiale ingenieurswese is so gevaarlik is dat die slagoffers nooit eens besef of vermoed geen gemene spel. Sosiale ingenieurswese gedoen sonder krag, en met onbewuste toestemming, wat dit selfs meer gevaarlik in 'n paar maniere maak. Dit is baie algemeen vir sosiale ingenieurs om sosiale netwerke te gebruik om die aanvanklike inligting te bekom oor 'n persoon om te mislei en te oortuig hul slagoffers om hulle te voorsien met beskerm, geklassifiseer, of enige vorm van waardevolle inligting. Phishing, wat is 'n soort van sosiale ingenieurswese sowel, is dieselfde soort misdaad. Die tipe inligting wat beskikbaar is in die sosiale netwerk is meer as genoeg vir enigiemand om voor te gee asof hulle stelsel inligting oor jou as 'n werknemer oor die telefoon of selfs persoonlik, en dit is hoe 'n baie sosiale ingenieurswese gedoen word. Maar soms die geval is dit selfs nodig om te gaan na die sosiale netwerk platform. Hier is 'n voorbeeld: 'N hacker breek in die Facebook-rekening van 'n finansiële instelling werknemer deur die naam van Matt. Voordoen as hierdie medewerker Matt, die hacker stuur dan 'n e-pos na 'n ander maatskappy werknemer, Sara, terwyl sy by die werk op die maatskappy PC. Die boodskap vertel haar dat die aangehegte lêers is foto's van die maatskappy Kerspartytjie. Sara open die boodskap en afgelaai die beslaglegging op die foto's te sien, maar sy sien niks. Intussen het sy onwetend afgelaai n inbraak toestel wat gebruik word deur die hacker te Saras log-in inligting te bekom en het voortgegaan om toegang te verkry tot die oortree bediener binne die maatskappy se finansiële netwerk, waar daar toegang tot die maatskappy se rekeninge. Die hacker dra honderde duisende dollars uit die maatskappy se finansiële rekeninge. Dit het alles begin met 'n werknemer wat die sosiale netwerk op 'n maatskappy rekenaarstelsel was, en 'n ander werknemer wie se sosiale netwerk profiele is baie maklik gekaap. In die bogenoemde scenario wat soortgelyk is aan die werklike gebeure wat phishing het gebruik deur middel van sosiale netwerke, en nooit gaan enige verdere as 'n eenvoudige voorstel om maatskappy foto's te laai van die profiel van iemand vertrou. Dit is hoe die sosiale netwerk die eenvoudigste verband of of stukkie inligting kan neem, en gebruik dit vir diefstal of bedrog. Wanneer sosiale netwerk gebruikers 'n boodskap van 'n vriend in hul netwerk, hulle onbewus dink, 8220; ek weet him.8221; Daar is geen alarm wat afgaan, of rede om identiteit te verifieer, selfs al is baie bewus van hoe kwesbaar en maklik dit is vir sosiale netwerk profiele word gekap en oor deur bedrieërs geneem. Die volgende voorbeeld demonstreer hoe die manier waarop basiese inligting vanuit 'n sosiale netwerk profiele, lei tot sosiale manipulasie van genoeg inligting om die verlangde inligting met 'n enkele telefoonoproep te verkry. Terwyl hy op sy sosiale netwerk werf by die huis, Dawid poste op Twitter dat hy Polo hemde kan dra om te werk vir 'n week, terwyl sy baas is op vakansie, want die tydelike baas gewoond die pak weet en bind kleredrag. 'N hacker wat reeds 'n ogie oor die maatskappy deur 'n verskeidenheid van winkels en bronne, sien dit, en sien 'n geleentheid. Die volgende dag by die werk, ontvang Dawid 'n telefoonoproep. Hi Dawid, dit is Jake Manson, ek staan ​​in vir jou baas, Greg vir die week. Ag, hi. Greg het seker gedink die verkeerde man is in te vul, het hy gesê jou naam was Tom Rhoads. Ha, ja, ons tydelike oordrag dont altyd onder die mees georganiseerde voorwaardes. Hey luister, ek aangeteken in die stelsel hier as gas gebruiker, maar ek kan nie toegang tot die lêers wat ek nodig het. Die IT dept. het gesê ek moet 'n ander werknemer log-in gebruik en slaag-kode vir die dag totdat hulle my ken 'n tydelike een, dink ek? Hulle het voorgestel omdat jy werk met 'n paar van dieselfde rekeninge onder hierdie afdeling. In elk geval, sal jy omgee om die deel van jou account log-in en wagwoord met my vir die dag? Jou gebruikersnaam is DJensen, reg? DJensen28. Ag, het dit. Goed, en die wagwoord? DJ081475. Groot, het dit. Danksy 'n klomp, en ek sal bel as ek enige probleme. Dit is 'n sosiale ingenieurswese voorbeeld wat toon hoe selfs die mees gemaklik stukkie inligting oor 'n maatskappy kriminele aktiwiteite kan aanhits, of skep 'n opening vir sulke misleiding. Al die deur die hacker voorgestel inligting vandaan kom Davids sosiale profiel, en sy gebruikersnaam voorstel was eenvoudig die eerste aanvanklike sy eerste naam en sy naam, soos maatskappy gebruikers tipies is. Deur te kyk na Davids netwerk, kon hy sien Greg was die naam van sy baas. Hy het geweet dat daar 'n nuwe man in te vul vir sy baas weens Davids Twitter wees. Dawid was nie eens agterdogtig oor die naam hackers wat anders is as wat hy vertel het. So, nou dat 'n hele paar voorbeelde van die maniere sosiale netwerk kan 'n maatskappy of besigheid ernstig in gevaar stel, hoe kan dit voorkom word? Is daar enige oplossings of prosesse wat kan help? Die voorstelle hieronder adres hierdie vrae. Moenie sosiale netwerk-webwerwe op maatskappy rekenaars. Dit gee hackers n agterdeur inskrywing regs in maatskappy-rekeninge, lêers en ander inligting. Vermy plaas inligting oor werk besonderhede, afwesighede, of ander inligting wat kan lei tot 'n opening vir bedrieërs en sosiale ingenieurswese taktiek. Hackers gebruik die antwoord op die gebruiker rekeninge 8220; geheim question8221; om wagwoorde te haal en hak in rekeninge. Moenie te skep geheime antwoorde met logiese antwoorde of antwoorde geredelik gevind deur op inligting oor die sosiale netwerk-webwerwe, soos jou ma nooiensvan of die dorp wat jy gebore is in As die geheime vraag is 8220;. Watter stad is jy gebore in 8221?; maak jou antwoord 'n stad in 'n ander land, verkieslik een youve nooit gewees. Nooit, ooit uitgee beskermde maatskappy inligting aan diegene vir wie jy nie identiteit kan verifieer. Selfs al is die persoon is wettig, is dit beter om versigtig te wees. Hy of sy sal waarskynlik verstaan ​​hoekom, en kan selfs waardeer jou voorsorgmaatreëls. Jou baas sal sekerlik. Werksoekers LinkedIn is 'n uiters gewilde professionele en sake-netwerk-webwerf wat gelyk is wat gebruik word deur korporatiewe bestuurders en werksoekers. Dit hou duisende professionele en nywerheid tema forums, werk advertensies en geleenthede, en selfs toegang tot werksaansoeke. Dit is egter steeds 'n sosiale netwerk-forum. Terwyl hierdie spesifieke terrein is 'n bietjie minder kwesbaar omdat persoonlike en / of maatskappy inligting is verborge vir almal behalwe diegene wat direk binne 'n gebruikers netwerk dit te dra sy eie risiko's. Terwyl LinkedIn het goeie geleenthede, moet werksoekers versigtig wees oor wat hulle sê of openbaar, nie net op LinkedIn, maar op 'n sosiale netwerk. Baie studies het getoon dat 'n beduidende persentasie van werkgewers gebruik sosiale media om hul eie 8220 uit te voer; background8221; tjeks. As 'n werksoeker geld vir 'n ernstige werk, kan sekere inligting, gesprekke of selfs ligsinnig kommentaar sy aanstelling status in gevaar stel. Die Washington Post het onlangs 'n artikel oor die agtergrond nagaan dienste wat nou eksklusief loop sosiale media agtergrond tjeks vir korporasies en maatskappye regoor die land. Informeel dwelm verwysings, verskeie foto's of grappe gepos as 'n profiele status kon almal dinge wat en doen kon verhoed werksoekers uit wat gehuur. Daar is gedokumenteerde gevalle dat dit te neem, selfs as op soek na 'n werk, om afgedank uit 'n werk vir wat op 'n sosiale media profiele. 'N Onderwyser in 'n Pennsylvania hoërskool afgedank vir 'n foto sy gepos van haarself aangetrek soos 'n seerower, met 'n plastiese beker, en die byskrifte 8220; dronk pirate.8221; Sy is afgedank vir die bevordering van minderjarige drink. Ongeag of die aanklagte was mooi die feit is, sosiale media is publiek. Die iets enigiemand kan kyk, insluitend werkgewers wat die ongelukkige, niksvermoedende aansoeker wat nie in ag te neem teen 'n soortgelyke foto van haarself uit saam met vriende kan gehuur. Dit kan 'n onskuldige, pret foto om die sosiale media gebruikers wees nie, maar om 'n werkgewer kan dit gronde vir die feit dat hy geskrap lys van potensiële huur, of selfs gronde vir afgedank word. So, hoe doen werksoekers en werk-houers gelyk te kry om dit? Vir die grootste deel, kan gesonde verstand antwoord dat. Wees versigtig oor wat jy doen, hoe jy optree, en wat jy sê in 'n openbare, sosiale forum veral wanneer werk-jag. Moenie laat jouself oop vir professionele ondersoek met moontlik twyfelagtige's, kommentaar, of ander inhoud. Gaan die ekstra myl en 'n skitterende sosiale media teenwoordigheid. Maak seker dat jy verskyn binne 'n konteks van sosiale media, op dieselfde manier wat jy wil om te verskyn op 'n werkgewer. Neem deel aan die industrie groepe. Post intelligente inligting, besprekings of onlangse doelwitte wat bereik is. Ouers, College Studente, jonk en oud Volwassenes Mammas, pappas, oupas en oumas, jong professionele mense en enige ander volwassene, oud of jonk, is almal wat geraak word deur die sosiale media-inligting wat verkry en gebruik. Wanneer jy aansoek doen vir 'n sosiale media rekening, is daar altyd 'n ooreenkoms wat moet nagegaan word voordat 'n rekening ingestel. Dit is omdat derde partye inligting oor jou deur middel van sosiale media te adverteer vir jou. Hoewel baie van hierdie advertensies is normaal, gemanifesteer deur advertensies op die sypaneel van 'n sosiale media bladsy, daar is meer indringende taktiek wat aangaan. Phishing is vroeër as 'n middel van die verkryging van korporatiewe en sake-inligting genoem. Tog kan phishing gebruik word op enige iemand. As gevolg van die manier waarop sosiale media werke, is dit dikwels baie moeilik om te besef wanneer 'n scammer is phishing vir jou inligting. Hoekom? Omdat gewoonlik, scammers voordoen as mense op jou vriende lys of sosiale media netwerk. Wat is die doel van phishing? Die basiese doel is om private inligting, gewoonlik gebruiker wagwoorde, wat dan gebruik word om persoonlike rekeninge te breek in 'n gebruikers kry, gebruik hul kredietkaarte, of wat ook al scammers kan hul hande te kry. Hier is 'n algemene voorbeeld van 'n virale phishing op Facebook: haha omg! wat waar jy probeer om te doen in hierdie foto, sy skreeusnaakse vv7 / XY3 Die niksvermoedende gebruiker gelok met 'n paar taktiek. Eerstens, dit vertel van 'n vermaaklike foto met die gebruiker in dit, wat dikwels genoeg om getrek mense in. In die tweede plek is dit gebruik kleinletters te informele gesprek tussen vriende te boots aanlyn. Ten slotte, omdat dit van 'n bedrieër wat hulle voordoen as 'n vriend gestuur word, is daar nog minder rede om vuilspel vermoed. Die skakel word gebruik om 'n gebruiker te neem na 'n ander plek waar log-in inligting verlang word. Selfs dit is nie agterdogtig omdat baie van die webwerwe van hierdie vereis. Wanneer die gebruiker met hul inligting, die scammer het wat hy is eers agterna. So, hoe is enigiemand veronderstel om te weet wanneer hulle word geteiken, of gelok deur 'n phishing bedrogspul? Wees bedag, en weet wat jy het en havent gepos. As iemand 'n skakel van 'n foto wat jy is veronderstel om in poste, verifieer dit deur 'n ander wyse voor die gebruik van die skakel. Bly waaksaam oor skakel wat jou na 'n webwerf wat teken-in inligting versoek. Kyk op die webwerf is dit bekend? En indien wel, het dit die korrekte URL? Voorbeeld: PayPal in plaas van PayPal, wat is die werklike PayPal. Hou in gedagte hoe en watter metodes vriende gebruik om met jou in die sosiale media. As jy iets deur 'n vriend wat vreemd of buite-karakter lyk gestuur, dubbel-check voordat u op enige skakels, niks af te laai, of selfs reageer. Kinders is die kwesbaarste! Soos gesê vlugtig voor, moet die sosiale media van kinders en selfs 'n hoë skool studente onder toesig en gemonitor word deur ouers. Hulle is sonder twyfel die mees kwesbare slagoffers van sosiale media gevare, en kan benadeel in byna elke moontlike manier wanneer al die gevare en misdade beskou. Sosiale media profiele deur PredatorsIf was dit maklik voor die sosiale media het 'n wydverspreide sosiale stapelvoedsel, dit is nou nog makliker vir roofdiere te stel as ander kinders met dieselfde belangstellings, aktiwiteite, soos en afkeure as jou kind. As 'n kind 'n roofdier soos 'n aanlyn vriend aanvaar, kan hy uitvind net oor enige iets wat hy nodig het om te weet, insluitend waar die kind woon. Kind Identity TheftThough kind roofdiere is by verre die mees gevaarlike potensiaal binne die gebied van die sosiale netwerk, daar is baie ander scammers, diewe en hackers daar buite wat teiken kinders vir ander redes. Ja, jou kind is nie oud genoeg is om 'n kredietkaart besit, maar dit beteken nie iemand has not gesteel hul identiteit te gebruik vir daardie doel. Kind identiteitsdiefstal is aan die toeneem in ontstellende tariewe, so wees versigtig soos 'n ouer, oor die inligting wat jy aanbied oor jou kind, soos die presiese datum van hul verjaarsdae, hul tweede naam, of selfs jou nooiensvan, wat dikwels 'n vraag gevra vir die invul van kredietkaart inligting. Cyber ​​boelies en Social Media HarassmentPerhaps mees hartseer, is die peer-to-peer gevare wat plaasvind deur middel van sosiale media. As gevolg van die nie-konfronterende kenmerk van sosiale media in die sin dat daar geen persoonlike teenwoordigheid, mense en kinders is dikwels vetter, en minder geïnhibeer om dinge wat anders sou word afgekeur sê. Nie net dit nie, maar dit is maklik om te anonimiteit, wat dan moedig volledige ongeremd gedrag aanlyn te skep. Dit is 'n paar van die maniere waarop cyberbullying so maklik kan gebeur. Dit bevorder toe 'n groep word 'n hele netwerk van adolessente wat teiken en enkele uit 'n maat. Wrede kommentaar gepos word massaal, op die geteikende adolessente profiel bladsy. Dit word amper 'n soort van oordrewe tendens binne die adolessent netwerk, optel al hoe meer boelies wat 'n spel te maak uit teistering. Hierdie ongelukkige sosiale netwerk gevaar het selfs veroorsaak selfmoorde in sommige jong tieners. Oplossings vir hierdie is reeds bespreek. Monitor jou kind se sosiale media-aktiwiteit, en pasop die soort inligting wat jy gee uit jou eie kinders. Gaan hulle krediet verslae vir enige verdagte aktiwiteite. Indien Social Media vermy? Nee, sosiale media hoef nie heeltemal vermy word. Maar hoe meer bewus gebruikers is om die potensiële bedreigings en gevare, hoe meer beskerming hulle teen hulle. Sosiale media is 'n nuwe metode van sosiale interaksie in hierdie tyd van inligting, en om te ignoreer dit sal jy net van sosiale kommunikasie te isoleer, en die oorvloed van nuttige of genotvolle aspekte van die sosiale netwerk. Die punt hier is om te wees op die uitkyk, waaksaam en bewus te wees van die maniere waarop sosiale media kan gevaarlik wees. Kontak ons ​​gerus indien jy hulp of advies rakende die gevare van sosiale netwerk nodig het, kan ons help.


No comments:

Post a Comment