Saturday, October 15, 2016

Europese Unie Die Eu Finansiële Transaksies Belasting

Europese Unie. Die EU Finansiële transaksies belasting Na aanleiding van die onlangse ECOFIN vergadering en EU-beraad, blyk dit nou moontlik dat die groot politieke krag agter die voorstelle sal lei tot 'n FTT in 'n aantal Europese lande deur die EU39 geïmplementeer; s versterk samewerking proses. Die gebruik van hierdie proses om nuwe belasting in te voer is sonder weerga. In hierdie bulletin het ons uit die heel nuutste posisie oor die EU en bied ons gedagtes oor watter vorm enige FTT kan neem. Op die ECOFIN vergadering op 22 Junie, die EU-ministers van finansies het 'n debat oor die Europese Commission39; s voorgestelde FTT Richtlijn en 'n Deense voorsitter van die EU papier. Hierdie vraestel alternatiewe maniere na vore op die FTT projek uitvoering maak uiteengesit; óf die bekendstelling van 'n FTT op 'n 39, twee step39; basis (maw bekendstelling van 'n smal-vorm FTT, gevolg mettertyd deur 'n wyer omvang FTT), of die behandeling van ander moontlike maniere om die regulering van of belas die finansiële sektor. Die presidensie die gevolgtrekking gekom dat die steun vir die FTT soos voorgestel deur die Kommissie nie eenparig was. Maar dit het ook opgemerk dat 'n beduidende aantal afvaardigings ondersteun die idee van verbeterde samewerking, wat bekendstelling van 'n FTT sal toelaat oor 'n subset van die EU. Die volgende stappe in die proses nodig sou wees deur die inkomende Ciprus presidentskap, wat die rol aan 1 Januarie 2013 te hou vanaf 1 Julie, 2012 tot hanteer. Op die EU-beraad op 28 Junie en 29, die EU-leiers ooreengekom dat die voorstel FTT sal nie deur die Raad (dit wil sê al 27 EU-lande) binne 'n redelike tydperk aangeneem. Dit is aangekondig dat verskeie lidstaten dus 'n versoek vir 'n beter samewerking op 'n FTT sal begin, met die oog op aanneming van 'n FTT regime deur Desember 2012. Na aanleiding van hierdie twee vergaderings, dit is nou duidelik dat die Commission39; s oorspronklike voorstel van September 2011 vir 'n breë-bestek EU-wye FTT is van die tafel af. Dit sal 'n verligting vir baie in die finansiële dienste sektor wees. Die fokus draai nou na watter lande sal poog om 'n FTT stel via versterk samewerking, of die voorwaardes (wat hieronder bespreek word) vir die verbeterde samewerking proses kan ontmoet en die presiese vorm van enige FTT uiteindelik bekendgestel. In parallel met hierdie EU-vlak ontwikkelings, die eensydige Franse FTT in werking tree op 1 Augustus 2012. (Vir die jongste posisie op die Franse FTT, verwys asseblief na die onlangse bulletin wat deur Landwell Frankryk 1.) Maar sedert president Hollande van Frankryk is sterk ten gunste van 'n Europese FTT, kan die verhoogde samewerking prosedure gevolg hê France39; s uiteindelik die bekendstelling van 'n nuwe vorm van transaksie belasting kort ná die finansiële dienste bedryf finale voorbereidings gemaak het vir die huidige weergawe. Verbeterde samewerking en die posisie van Die gebruik van verbeterde samewerking om belasting wet stel binne die EU is sonder weerga. Dit dui op die sterk politieke wil in sekere EU-lande, en in die Europese Parlement, agter die bekendstelling van 'n FTT. Verbeterde samewerking is net twee keer in die afgelope jaar: met betrekking tot EU egskeidingsreg en EU patent reg. Gegewe dat die proses is ongetoets in belasting wet, ons verstaan ​​dat daar op die oomblik 'n paar onsekerheid binne die EU-instellings soos die presiese prosedure wat gevolg moet word om 'n FTT neem. Die wetlike basis in die EU verdra vir 'n beter samewerking is artikel 20 van die Verdrag oor die Europese Unie en artikels 326-334 van die Konvensie oor die werking van die Europese Unie. Verbeterde samewerking kan 'n aantal lidstaten om die EU39 gebruik; institusionele raamwerk s om voort te beweeg vinniger as 'n ander lid-state om die doelwitte van die Unie te bevorder, sy belange te beskerm en te versterk sy integrasie proses. Dit samewerking is beskikbaar op enige tyd om elke lidstaat. Verbeterde samewerking kan slegs deur die Raad as 'n laaste uitweg â € aangeneem word; is dit nodig om vas te stel wat die doelwitte van hierdie samewerking nie bereik kan word binne 'n redelike tydperk deur die EU as 'n geheel en dit is ook noodsaaklik dat ten minste nege lidstaten ondersteun die voorstel. Daarbenewens versterk samewerking vereis 'n gekwalifiseerde meerderheid van stemme in die Raad deur al 27 EU-lande om voort te gaan; Dit beteken dat die nege of meer lidstaten ten gunste van die voorstel 70% van die totale EU-bevolking moet verteenwoordig. Die voorstel sal geïmplementeer word in, en bind, net diegene lidstaten wat die voorstel. Enige magtiging om voort te gaan met verbeterde samewerking (wat sou uiteindelik deur die Raad, toegestaan ​​nadat die verkryging van die toestemming van die Europese Parlement) sou 'n voorstel van die Kommissie vereis. Ons verstaan ​​dat 'n konsep brief waarin die omvang en doelwitte van 'n alternatiewe FTT voorstel, wat voorberei is deur die Duitse gelei FTT werkgroep, is onlangs gestuur om die nege lidstaten wat voorheen hul ondersteuning het aangekondig dat die EU FTT om die Deense voorzitterschap Februarie 7, 2012 (dws Oostenryk, België, Finland, Frankryk, Duitsland, Griekeland, Portugal, Spanje en Italië). Ons verstaan ​​dat die konsep-voorstel sal nou verfyn om 'n kompromie voorstel vir 'n FTT via verhoogde samewerking wat aan alle lidstaten wat die proses ondersteun aanvaarbaar is bereik. As 'n volgende stap, sal die nuwe voorstel moet aanvaarbaar vir die Kommissie te wees. Die nege lidstaten ten gunste nie verteenwoordig 70% van die EU39; s totale bevolking (rekeningkunde vir net 59,6%), sodat die gekwalifiseerde meerderheid drumpel kan nie alleen voldoen word deur hierdie lande. Tog is ander EU-lande ook geglo word na aanleiding van hierdie proses nou. Ons verstaan ​​dat 'n verdere ses lidstaten is ook die brief deur die FTT werkgroep gestuur: Ciprus (waarskynlik net omdat dit tans die EU39; s presidentskap, want dit is in teenstelling met 'n FTT van die begin af), Estland, Litaue , Malta (gekant teen die breë, EU-wye FTT), Slowenië en Slowakye. Hongarye is ook verstaan ​​om 'n ondersteunende land wees en het onlangs 'n FTT eensydig. Selfs met die ondersteuning van Hongarye en hierdie ses bykomende lidstaten, sou die vereiste gekwalifiseerde meerderheid drumpel nie bereik word. Hierdie scenario geïllustreer in die volgende tabel. Persentasie van die EU-bevolking (wat die huidige status van die implementering FTT via verhoogde samewerking) Dit is duidelik dat, sal die deelname van 'n verdere (bevolking digte) lidstaat nodig wees vir die proses om voort te gaan. In die besonder, die ondersteuning van Pole, met sy bevolking van 38.000.000, nog kan wees van groot belang. Hoewel Pole is tans nie deel van die proses, is dit nou na aanleiding van die jongste verwikkelinge en ons verstaan ​​dit wag op die finale weergawe van die FTT sy amptelike posisie aan te kondig. Ten spyte van 'n voorneme om deel van die spesiale FTT werkgroep wees nie uitspreek, het Pole aanvang van die verbeterde samewerking proses ondersteun. Om op te som, kan ons nou verwag dat die lande ter ondersteuning van die FTT, onder leiding van Duitsland en Frankryk in die besonder, om te probeer om hul invloed oor ander lidstaten te laat geld in die komende weke en maande, met die oog op die bereiking van die gekwalifiseerde meerderheid drumpel. Vorm van die nuwe FTT model Die vorm van enige FTT te voer deur 'n sterker samewerking steeds onduidelik, hoewel ons verwag dat 'n finale weergawe binnekort gereed wees. Dit gesê, op hierdie stadium 'n waarskynlike uitkoms sou verskyn om 'n twee fase model wees, bestaande uit 'n nouer vorm FTT gevolg op 'n latere stadium deur 'n FTT meer verwant aan die oorspronklike voorstel Kommissie â € maar beide sal steeds deel van een en dieselfde wetgewing voorstel, wat ook ongekende sou wees. Die bedoeling van so 'n model sou waarskynlik wees om 'n relatief smal regime dat alle deelnemende lidstaten as 'n tussentydse maatreël is aanvaarbaar, terwyl die behoud van 'n wye omvang FTT, langs die lyne van die oorspronklike voorstel Kommissie, na gelang van die uiteindelike doel te implementeer. Die omvang van enige 39; eerste step39; model is onduidelik, maar kon verstaanbaar wyer as 'n belasting op ekwiteitstransaksies wees, potensieel oor afgeleide instrumente, valuta handel en verbande. Ons verstaan ​​dat gesprekke aan die gang is met betrekking tot moontlike vrystellings vir pensioenfondse en private beleggers, en die meganismes wat nodig is om te verseker dat geen skade is gedoen om die 39; n ware economy39; as gevolg van die bekendstelling van die belasting. Soos ons in die vorige bulletins voorspel het, die bekendstelling van 'n vorm van FTT binne deel van die EU lyk nou hoogs waarskynlik. Die gesprekke rondom die FTT voortgaan om nader te beweeg, so dit sal noodsaaklik om op hoogte te bly met die nuutste ontwikkelinge. Ons het hieronder 'n paar van die belangrikste datums om te sien voor die einde van hierdie jaar. Al die belangrikste finansiële dienste spelers & ndash; banke, batebestuurders, verskansingsfondse, versekeraars, waagkapitaliste, pensioenfondse & ndash; 'n beduidende 39; vel in die game39 ;. Elke kon wettig word druk vir spesiale behandeling / vrystellings. Die 39; perimeter39; van die FTT is ook 'n belangrike kwessie. Vrae ontstaan ​​soos: Sal Market makers kry vrystellings? Sal 39; n nie-profit39; organisasies of pensioenfondse kry spesiale kerf outs? Hoe sal nie FTT-sone finansiële dienste spelers gevang? Hoe kan fondsbestuurders te vermy dubbel koste wat eerste op die uitreiking van aandele of eenhede en dan op die belegging kan staande bly? In hierdie formatiewe stadium, is dit noodsaaklik dat belangstellendes maak hul saak. Soos die vorm van 'n nuwe FTT na vore, sal dit belangrik wees om die impak van die voorstel op jou besigheid, insluitend watter plekke en besigheid lyne is die meeste waarskynlik geraak gaan word beoordeel. Die presiese omvang van die belasting sal van kritieke belang in hierdie verband wees. Byvoorbeeld, kan 'n belasting op effekte wat op met verwysing na die plek van die sekuriteit gemeenskap beïnvloed enige maatskappy wat sekuriteite uitgereik in die 39 ambagte, FTT zone39 ;, selfs al is die maatskappy self het geen bedrywighede in lande wat die belasting in te voer. Nadat uitgevoer 'n impakstudie, kan dit dan gebruik word om strategieë te vorm vir steunwerwing op die finale vorm van die voorstelle. Byvoorbeeld, as 'n seëlregte styl model is om een ​​of ander vorm van die mark maker vrystelling bekendgestel belangrik om enige maatskappye handel sekuriteite binne bestek van die belasting sal wees. 'N impakstudie sal ook help met die voorbereiding vir enige FTT uiteindelik bekendgestel. Wat is duidelik uit die bekendstelling van die vorige voorbeelde van transaksie belasting, insluitend die nuwe Franse FTT, is dat die maatskappye wat geraak word benodig om vinnig te beweeg om voor te berei vir die nuwe regime. 1 landwell. fr/french-financial-transaction-tax-onequity - sekuriteite-nuutste-ontwikkelings-en-practicalimplications-vir-die-market. html Die inhoud van hierdie artikel is bedoel om 'n algemene aanduiding van die onderwerp gee. Spesialis advies moet verkry word oor jou spesifieke omstandighede. Om hierdie artikel Druk, al wat jy nodig het, is om geregistreer te word op Mondaq. Klik om Teken in as 'n bestaande gebruiker of registreer sodat jy hierdie artikel kan druk.


No comments:

Post a Comment