Sunday, October 2, 2016

Core Belasting Strategieë

Core belasting strategieë - Online: Goeie nuus! Ons bied online kursusse via ons virtuele klaskamer. registreer Nou Elke handelaar of belegger, ongeag hul voorkeur bateklas of strategie, is op soek na 'n "rand" wat hul belastingaanspreeklikheid sal verminder en hou hulle in ooreenstemming met IRS reëls en regulasies. Hierdie kursus is ontwerp om jou dat die rand te gee. Dit begin deur te erken dat belasting handel reëls is kompleks en begrip van hierdie reëls vereis hoogs gespesialiseerde kennis van IRS-kode en 'n uitgebreide ondervinding in belasting hofsaak wet. Die doel van die Core belasting strategieë klas is om jou te voorsien met inligting oor belasting wat sal help met die identifisering van verskeie belasting strategieë wat effektief kan verminder blootstelling belasting en terselfdertyd te vul jou handel styl en handel plan doelwitte. Voorgestelde voorvereistes: Hierdie kursus is ontwerp vir alle studente wat ernstig oor hoe aktief handelaars of belangstel in die verkryging van vryheid van keuse in te belê deur middel van hul aftrede rekeninge. Geen handel ervaring of voorvereiste kursuswerk vereis. Toepassing vir die Amerikaanse handelaars en beleggers slegs. die doelwit Leer oor die formaat Wat Studente sê 4 sterre - wat gebaseer is op 1 resensies & Ldquo; Ek het so baie geleer en dit het my gehelp om 'n paar nodige besluite voordat ek begin handel, kern belasting strategieë is 'n moet-klas elke student wat belangstel in 'n loopbaan met handel moet neem & rdquo!; Pam Hiller. Oktober 2014 & Ldquo; proaktiewe Beleggers en belasting natuurlik = Ek moet in staat wees om my Wealth Management adviseur brand. Spaar al die fooie vir my & rdquo. Carole Elm. Oktober 2014 & Ldquo; "Met OTA belasting voordele, ek weet dat my belasting sal gedoen word deur belasting rekeningkundige kundiges wat al die aftrekkings en ander belasting kriteria beskikbaar om die professionele handelaar verstaan." & Rdquo; Morgan Smith. Februarie 2014 & Ldquo; Groot klas. Baie baie goeie inligting verpak in drie kort sessies. Michael het 'n groot taak verduidelik die voordele te kwalifiseer as 'n professionele handelaar en die oprigting van 'n afsonderlike entiteit vir verhandeling. Sy inligting oor self gerig IRA se baie tot nadenke stem en rdquo. Richard Whitney. Februarie 2014


No comments:

Post a Comment